Thursday, July 24, 2008

Durian, oh durian

Satu hari saya tidak ke kelas harini. Demam, akibat durian. Rasanya tak la makan banyak sangat pun semalam, tapi, telahan saya akan demam harini memang benar-benar berlaku. Aduh, dah la kelas full dari pukul 9pagi sampai 6petang, cuma gap untuk zohor dan lunch je.

Lab terlepas takpela sangat, tapi lecture memang rugi..huhu.. Diorang bincang apela dalam lab harini..

Seperti biasa seperti semester2 lepas, saya juga ada beberapa projek untuk sem ni. antaranya adalah melakukan audit alam sekitar di serata kawasan di bumi UM ni. Kawasan yang telah ditetapkan bagi group saya ialah APM, 2nd college, Asia-europe Institute dan DTC.

Part saya adalah di DTC. menarik??hehe. Nanti, jika berpeluang saya akan ceritakan apa sebenarnya benda2 yang saya buat ni. Nampaknya malam sabtu ni ada kerja lain yang perlu saya lakukan selain dari hanya mendengar ceramah :p

Environment, UM cares..
hmm..sejauh mana kesungguhan dalam merealisasikannya??



No comments: