Tuesday, July 8, 2008

1st post?? hehe

Assalamualaikum

Alhamdulillah, berjaya akhirnya saya mencipta blog sendiri..hehe

huhu. tak la senang sangat nak buat blog ni..tapi, tak la pulak susah sampai tak boleh nak buat

Buat semua sahabat2 di alam maya, khususnya yang mengenali saya di alam realiti, terima kasih saya ucapkan di atas kunjungan kalian ke sini. Jemput la datang selalu ;)

Saya amat menghargai dan mengalukan-alukan apa2 pandangan & nasihat yang membina

Ha, kalau nak kritik pun boleh..hehe
~saya memang suka bab2 kritik nih~

Hmm.. saya bukanlah seorang yang pandai dalam bidang penulisan malah bukan juga bijak dalam ilmu2 tertentu.
merapu2 boleh la

Cuma, di kesempatan ruangan di "blog" ini diharapkan dapat saya berkongsi sesuatu dengan sahabat2 supaya kita semua sama2 sentiasa berubah ke arah kebaikan, berniatkan semata-mata mengejar redha Allah.

Salam perjuangan buat semua bloggers.
Berjuanglah mengikut posisi dan komposisi anda.


"Begin with the end in mind"

No comments: