Monday, April 30, 2012

Being Me

Sekali lagi.

Saya telah deactivate akaun facebook saya! Yay! (By the way, ianya tidak bukan sesuatu yang menyeronokkan -.-)

Saya perlu buat begitu untuk kebaikan diri oleh kerana kegagalan saya mengawal emosi dan fokus saya disebabkan beberapa gangguan di facebook.

(Terganggu dengan apa? Ok fine. Malas nak jawab soalan tu sebenarnya sebab nanti kena tulis macam kena buat satu bab buku. huhuhu.)

Dengan limpahan kerja yang datang mendadak saya perlu berusaha mengekalkan fokus ke tahap yang maksimum supaya tugasan dapat disiapkan dengan lebih cepat dari due date yang sepatutnya.

Teringat soalan saya kepada bos yang menyebabkan saya tidak akan bertanya soalan itu lagi kepadanya.

"Bila tuan mahukan ini? " Sambil menunjukkan tugasan yang perlu saya siapkan.

Sambil tersenyum, beliau memandang saya dan menjawab ringkas, "Semalam."

Gulp.
...
..
.

"Ok tuan!!' Tersengih dan menjerit dalam hati. HAHA

Okay, done with my bebelan petang. 

Masa menyambung hobi!

Bye~! ^^

p/s : adik saya mesti pelik sebab saya katakan saya sibuk, tetapi sempat lagi membebel di sini. Ini adalah tempat dimana saya akan neutralkan semula apa yang tak betul di kepala sebenarnya ~__~


No comments: