Thursday, August 28, 2008

='( jangan berkecil hati

Adik saya mengatakan, saya ni terlalu sensitif. sikit-sikit pun terasa. sikit-sikit pun nak sedih..
~huhu.klau sedih orang tak perasan pun~

benarkah begitu?

Saya tidak meminta apa-apa balasan dan tidak meminta bagaimanakah sepatutnya saya dilayan.
biarlah. saya cuba sedaya upaya untuk memberikan yang terbaik buat setiap orang, namun maafkan saya,kerana saya hanya insan biasa.. saya berusaha untuk tidak sesekali mengutamakan diri sendiri dan sentiasa membantu serta menggembirakan orang lain.. tapi maafkanlah saya jika saya sering kali tidak mampu.. jika salah, tegurlah..dengan jalan yang baik, supaya dapat dibetulkan kesilapan ini.

maafkanlah saya, kerana saya hanya insan biasa..

ya Allah.. ampunilah diri yang sentiasa tidak lekang dari dosa ini

27 ogos 2008
3.06pm
ikan-nemo.blogspot.com

2 comments:

Anonymous said...

kesedihan..kesedihan adalah satu perkara normal especially for a normal human..tapi jgn sampai kesedihan itu membuat hidup terabai..

Anonymous said...

bagaimana kalau dikatakan kesedihan adalah perkara yang luarbiasa. antara sebab nya sudah pasti anda saya dia dan kita, lebih berada dalam kegembiraan, biasa dengan keseronokan. namun ada beberapa detik sahaja kita dilanda kesedihan.

Berlainan dengan saudara kita di PALESTIN. kesedihan adalah perkara yang biasa bagi mereka...

Dimanakah kita...