Monday, September 3, 2012

Permainan Yang Mustahil.


Hari ini terjumpa satu video yang super osem. Ya, insan ini hebat. Nasihatnya juga hebat. 

Ingin sekali mengulas berkenaan dengan video ini. Namun masa amat-amat membatasi. Pesanan beliau di dalam video ini sangat mirip dengan apa yang mentor saya selalu maklumkan. Wow. Resepi kejayaan orang yang luarbiasa sememangnya hampir sama!




Pesanan terakhir beliau buat membuat saya terkedu, yang amat.


"Pursue the game of the impossible.."


Saya bakal menjadi insan luarbiasa. Saya yakin. Saya pasti! InsyaAllah.

Cabaran?

Teringat kata-kata seorang teman, "Ala..naik basikal pun mencabar juga".. Hahaha. Ada benarnya.

Siapa mahu bersama saya? :) Saya doakan kalian lebih berjaya!


nEmo
12.24pm, 3 September 2012
Ini adalah di antara hari luarbiasa dalam hidupku.

No comments: