Monday, July 9, 2012

Hari serabut

Hari ini ialah hari isnin. Biasanya hari ini saya akan rasa hepi tak tentu pasal sebab saya memang suka ke pejabat. 

Akan tetapi, sebaliknya berlaku. Hari ini saya melalui stres tahap 4 (maksimum 5).

It feels like I need a vacation. hahaha. 

Ok, fine. Tiada yang kelakar :-| 

Menjadi seorang 'ketua' semangnya memerlukan skil menjadi profesional yang melebihi jangkaan diri. Semua perlu diletakkan ke tepi melainkan yang menjadi keutamaan yang paling utama. Ya, semuanya. Saya perlu menjadi manusia yang terlalu hebat dalam mengawal emosi, stres, konflik, perhubungan, gerak kerja yang mencapai objektif dengan tepat, menguruskan staf, serta merangka plan perlaksanaan yang melepasi had yang sudah biasa dilakukan orang lain. 

Oh, saya sudah bersedia untuk menjadikan diri saya terkejut dengan apa yang saya bakal lakukan.

All the best to me!!



"You can view a problem in two ways: it's a burden or it's a challenge."

nEmo
12.24 pm
9 Julai 2012

No comments: