Tuesday, January 22, 2013

Kecil hati. Yang benar hati besar.

Bismillah..

Mohon maaf kerana tulisan di bawah ini tidak menggunakan Bahasa Melayu Tinggi (BMT)

Hari ini datang lewat ke pejabat. Kurang sihat. Sudah beberapa hari begini, cuma hari ini bertambah ok, Alhamdulllah.. Mak selalu call tanya, ok ke. Bimbang mak risau, so cakap okay saja.

Alhamdulillah bos tidak marah jika aku lambat sedikit. Best sangat sebab ada bos yang begitu bagus. Rasa macam, dalam seribu orang nak jumpa yang begini pun sangat susah. Ok, ini betul, saya tak tipu.

Oh satu lagi, tengah stres, sebab tu tulis sini. Selama ini tak sempat. Dan rasa bersalah sebab ini kan waktu kerja :( Tapi, kena tulis sesuatu juga sebab nak release. :( Kerja pun tak fokus jadinya.huhuuu


 Lama sangat tidak menulis. Aku rasa kena mula menulis kembali, menajamkan minda dan membetulkan ayat supaya jdi lebih baik.

Oh ya. Lari dari topik asal. 

Malas nak cerita sini sebenarnya T___T 

Tadi menggunakan telefon, dan berbual agak lama. Kata-katanya membuatkan hatiku terhiris. Eh memang rasa nak menangis pun. Tapi, cuba buat kool :(((

Okay memang saya ni hati tisu. Sikit-sikit nak sedih. 

Lantas yang menyebabkan aku relaks ialah, jika Rasulullah berada di tempatku sekarang, apakah yang baginda akan lakukan?

Dan aku pun terdiam. Fikir. Ya kan..?

Hmm.

So, sekarang aku kena mula balik buat kerja.

Ok, tulisan ini sebenarnya kurang sesuai untuk bahan bacaan umum (tapi letak umum sebab tak sempat sempat nak private kan, huhuh) So, ianya agak kurang manfaat sebenarnya, huhu.

Luahan hati yang memerlukan blog ini mendengar, walaupun dia tak kan cakap apa-apa.

Ok, malam ini pilih satu surah dalam Quran dan baca maksudnya. Mesti lebih tenang :)




No comments: