Wednesday, January 2, 2013

2 Januari 2013

Assalamualaikum wbt

Hari ini berjalan ke pejabat dengan hati yang tersenyum.. Hehehe.

Merepek.

Hari ini merupakan hari ulang tahun kelahiran saya yang ke 27. 

EH. WHAT. 27??!

Ingat masih 23 hari ini. Hahaha. 

----

Alhamdulillah. Alhamdulillah...Alhamdulillah.. Saya masih diberikan ruang dan peluang oleh Allah untuk terus hidup menghirup udara di dunia, diberi peluang untuk bertaubat dengan dosa-doa yang tidak terkira..diberi ruang untuk meningkatkan iman..sentiasa bersyukur kepadaNya. Ya Allah..terima kasih. Terima kasih..terima kasih.. Tiada yang mampu aku lakukan melainkan dengan memanjatkan kesyukuran yang tidak terhingga di atas nikmatMu ini. Allah..

Tahun 2013.. Kelmarin 2012.

Ia hanyalah perubahan 2 kepada 3. Hakikatnya setiap saat sentiasa berubah. Tiada satu saat pun yang berhenti.

Jika ketika ini 2 Januari 2012, jam 8.51 minit 23 saat, ianya juga tidak akan berulang. 

Jika petang ini 2 januari 2012, jam 5.55 minit 55 saat (nombor cantik), ia juga tidak akan berulang. Siapakah akan peduli? :)

Tahun ini, fokus utama saya adalah pada kerjaya dan keluarga (2K). Saya memiliki terlalu banyak impian yang ingin dikotakan, dan impian utama saya adalah untuk melatih diri untuk sedaya upaya merealisasikan impian-impian orang lain yang menjadikan mereka berjaya.

--

Ok, terpaksa menyambung tulisan ini nanti oleh kerana sedang meminjam waktu pejabat. Hihi.

K, bai!~



nEmo
8.56 am, 2 Januari 2012, Hari luarbiasa.

p/s : Tulisan blog ini tidak sepenuhnya menggunakan Bahasa Melayu Tinggi (BMT)

No comments: