Monday, March 9, 2009

cari ubat sakit

Setelah beberapa lama, baru saya sedar saya sedang sakit rupanya. Hahahaha.

Sejak kebelakangan ni, ia makin kerap terjadi dan kali ini, ia memakan masa yang agak panjang, malah hampir tidak saya sedari kehadirannya. Cis.. Nak buat preparation pun payah jadinya.

Pencarian ubat yang mujarab serta dos yang sesuai masih dalam perangkaan. Saya amat berharap saya akan ketemuinya tak lama lagi.

Tau apa penyakit saya sekarang?

- Otak selalu jam. Nasib baek tak jadi jem, klau tak, blh jugak makan dengan roti ke, ape ke.

- Saya dah tak boleh membaca sesuatu dengan penuh tumpuan dan kritis. Semuanya masuk dan keluar begitu sahaja. Nothing left!

- Motivasi diri yang lemah, sampai kena cari orang untuk nasihatkan diri sendiri even dalam benda2 remeh. Huh..

- Makan minum tak tentu, ikut suka perut. Tapi, percayalah, semua yang ditelan rasa macam sama..Nasib baek still boleh beza halal haram, hahaha.

- Kurang kepedulian terhadap kebanyakan orang-orang disekeliling. Terutamanya kepada insan-insan yang telah lama dikenali dan penting dalam hidup ini.oh, Maafkan aku.

- Hampir tidak menghiraukan segala benda yang berlaku disekeliling. Walaupun ianya penting.

- Susah nak tido. Kalau dipejamkan mata, banyak benda akan menyerang minda. Peperangan senyap psikologi bermula.

- Kegemaran saya terhadap kuliah-kuliah ilmu semakin malap..dan ini adalah antara perkara yang paling2 menyedihkan saya. Feel dah lari entah ke mana. Hahaha, nak kejar, dia lari laju sangat. Nanti nak try pasang perangkap pulak.

- Dan ada barang penting dalam diri saya telah hilang. Tapi, tak dapat di pastikan samada ia dicuri atau dia sendiri yang melarikan diri.

Menanti asar

9 March 2009

ikan-nemo.blogspot.com



No comments: